Javni oglas - prodaja zbrinjavanje elektronskog i električnog otpada putem prikupljanja pisanih ponuda
Na osnovu Zakona o upravljanju otpadom („Sl. glasnik RS“, br. 36/2009, 88/2010, 14/2016 i 95/2018) i Odluke pomoćnika direktora broj: 000-031-05-02269/2019-3000-48/ od 18.12.2019. godine, o prodaji rashodovane elektronske opreme komisija za sprovođenje postupka objavljuje:
JAVNI OGLAS
prodaja - zbrinjavanje elektronskog i električnog otpada
putem prikupljanja pisanih ponuda
1. Podaci o predmetu oglasa
Predmet prodaje – zbrinjavanja, je elektronski i električni otpad (neupotrebljiva rashodovana elektronska i električna oprema - Računarska oprema (Kompjuter, monitor, štampač), Kućni aparati (frižider, šporet ...), Klima uređaji, Fotokopir aparati, Audio i video oprema, Komunikaciona oprema (telefon, telefaks, mobilni...), Kancelarijska oprema .... koji se prikuplja organizacionim jedinicama u Poreskoj upravi.
Pomenuta rashodovana otpadna elektronska i električna oprema isključivo se prodaje kao sekundarna sirovina namenjena za reciklažu, u viđenom i zatečenom stanju, bez prava operatera na naknadne reklamacije.
Lokacije na kojima se nalazi predmetna oprema su magacini u sledećim mestima:
- Poreska uprava Centrala, Beograd, Save Maškovića 3-5
- Poreska uprava Beograd, Leštane, Kružni put br. 38,
- Poreska uprava Novi Sad, Sentandrejski put br. 165,
- Poreska uprava Kragujevac, Sobovica Račanski put bb,
- Poreska uprava Niš - magacin, 12 Februara br. 1
Preuzimanje dokumentacije i Obrasca za podnošenje ponuda zainteresovani ponuđači mogu izvršiti na Internet stranici:www.purs.gov.rs / aktuelnosti uz obavezno dostavljanje dokaza o ispunjenosti uslova iz ovog oglasa.
Ponuda se dostavlja neposredno ili putem pošte u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti sa naznakom: „PONUDA – PRODAJA - ZBRINjAVANjE ELEKTRONSKOG I ELEKTRIČNOG OTPADA" - NE OTVARATI -, a na poleđini koverte upisuje se naziv, sedište i adresa sa telefonom Operatera.
Adresa za dostavljanje ponuda je: Poreska uprava - Beograd, ul. 27. marta 28-32, najkasnije do 14.02.2020. godine, do 11,00 časova.
Ponude koje pristignu posle naznačenog vremena smatraće se neblagovremenim bez obzira kada su poslate. Sve neblagovremene ponude, biće neotvorene vraćene Operateru.
Javno otvaranje ponuda obaviće komisija, po isteku roka za podnošenje ponuda, odnosno dana 14.02.2020 godine u 12:30 časova, u prisustvu operatera, u prostorijama Poreske uprave – Sremska br. 6, drugi sprat.
Ovlašćeni predstavnik Operatera je dužan da, pre početka otvaranja ponuda, komisiji preda overeno ovlašćenje za učešće u postupku.
2. Uslovi za učešće u postupku prikupljanja
Pravo učešća u postupku prodaje imaju operateri – pravna lica, čija je delatnost sakupljanje i transport predmetnog otpada, koji poseduju potrebnu/e dozvolu/e za postupanje sa datom vrstom otpada - sakupljanje, transport, skladištenje i tretman na teritoriji Republike Srbije u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom i ispunjavaju sve navedene uslove za podnošenje ponude:
- Fotokopije sledećih dozvola: dozvola za sakupljanje otpada, transport, skladištenje i tretman otpada na teritoriji Republike Srbije ili fotokopiju jedne integralne dozvole.
- Izvod o registraciji izdat od Agencije za privredne registre (osim u slučaju kada je za registarciju nadležan drugi organ.)
- Ovlašćenje, punomoćje za lice koje zastupa ponuđača-operatera u postupku.
Ukoliko ponuđač-operater ne poseduje neku od pojedinačnih dozvola prema Zakonu o upravljanju otpadom dužan je da dostavi fotokopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji sa pravnim ili fizičkim licima koji poseduju navedenu dozvolu, kao i fotokopiju te dozvole.
3. Kriterijum za izbor ponude
Izbor najpovoljnije ponude izvršiće se primenom kriterijuma najviše ponuđene otkupne cene u formi dinara po jednom kilogramu (din/kg), za preuzimanje rashodovane elektronske i elektičneopreme.
Ukoliko dva ili više ponuđača-operatera ponude istu cenu, postupak će se nastaviti putem javnog nadmetanja.
Nadmetanje će se sprovesti sa ponuđačima koji dostave odgovarajuće ponude.
Nadmetanje će se vršiti putem zatvorenih koverata u kojima će ponuđači pismeno ponuditi cenu po kilogramu.
Nadmetanje će se sprovesti dok jedan od ponuđača ne ponudi višu cenu po jednom kilogramu. Ukoliko ponuđači ne prisustvuju u postupku nadmetanja, njihova cena iz ponude će se smatrati konačnom, a ukoliko je ponuđena cena ista biće izabrana ponuda ponuđača koja je ranije predata.
Ukupno procenjena količina elektronskog otpada iznosi oko 10 t.
Sa ponuđačem-operaterom, koji ponudi najvišu cenu po kilogramu Klijent-Poreska uprava zaključiće ugovor koji će se primenjivati dve godine od dana zaključenja.
4. Način preuzimanja rashodovane elektronske opreme praćenje realizacije ugovora
Poreska uprava - klijent je u obavezi da Operateru prilikom preuzimanja rashodovane elektronske opreme izda otpremnicu i Dokument o kretanju otpada u (3 primerka), prema Zakonu o upravljanju otpadom („Sl. glasnik RS“ br. 36/2009, 88/2010, 14/2016 i 95/2018) i prema Pravilniku o obrascu dokumenta o kreatnju otpada i uputstva za njegovo popunjavanje („Sl. glasnik RS, br. 114/2013).
Obaveza Operatera je da Dokument o kretanju otpada overen vrati Klijentu-Poreskoj upravi u roku od 15 dana nakon preuzimanja.
Obaveza Operatera je da na osnovu preuzete količine, napravi Specifikaciju i dostavi klijentu - Poreskoj upravi.
Nakon dobijanja Specifikacije, klijent - Poreska uprava će u roku od 5 dana izraditi fakturu i dostaviti Operateru na realizaciju.
Dinamika plaćanja vršiće se u skladu sa odredbama zaključenog ugovora.
Preuzimanje rashodovane elektronske opreme će se obavljati u unapred utvrđenom terminu i dogovoru sa klijentom. Najavu otpremanja rashodovane elektronske opreme, klijent - Poreska uprava će poslati putem maila ili putem faksa najmanje 7 dana pre predviđene isporuke/otpremanja, a Operater je u obavezi da u pisanoj formi na odgovarajući način potvrdi preuzimanje, najmanje 48 časova pre isporuke.
Troškove preuzimanja i transporta snosi ponuđač-operater, kao i javne dažbine prema važećim propisima.
Sve informacije u vezi sa otuđenjem mogu se dobiti putem telefona 011/3284 664 i na mail adresi nada.mladzic@purs.gov.rs
Kontakt osoba je Nada Mladžić.
5. Način i rok obaveštavanja učesnika o rezultatima sprovedenog postupka
Obaveštenje o izabranom ponuđaču, a u vezi sa predmetom ovog oglasa biće doneto u roku od pet dana od dana otvaranja ponuda i objavljeno na internet stranici PU i dostavljeno učesnicima u postupku.